torsdag 13 augusti 2009

Frustrerad

vet att jag inte ska bli det men, ikväll rann det över... Varit på toaletten 14ggr a´ 5min, precis innan vi skulle sätta på jamisen och suttit på toaletten, med en mycket envis dotter som INTE ska kissa... Vad händer ? Jo hon går rätt ut på parkett golvet och kissar en hel insjö!!! JAG VET ATT JAG INTE FÅR TAPPA HUMÖRET!!!!! Men tyvärr så blev jag arg *mår hemskt dåligt för det* Stackars loppan, inte lätt för henne att ha en j-kla PMS morsa, sjukt äckligt humör ca 8 dagar innan mens. Tycker synd om hela min familj faktiskt. ALLT blir fel om det inte är på mitt vis*skäms*

Så imorgon är det jag som för fjäska för loppan. Usch, hemsk mammadag idag .... Sitter och tittar på filmen "Där havet slutar" med Michelle Pfieffer, sjukt vilken grinfilm! Hennes mellanbarn(3år gammal) blir kidnappat *tjuter som en unge* Kan inte se filmer som handlar om barn som på något vis blir drabbade av något.....

Nope nu kallar tvätten!

Over and Out!
Kram Mina

Inga kommentarer: