torsdag 13 augusti 2009

Trött

svärmor ringde kl9 imorse... Någon i svärfars familj nere i Jugge hade avlidit så hon ville att jag skulle komma så fort som möjligt och hämta loppan...
Sagt o gjort,men gud vad jag är trött... Somnade inte förrän klockan var 3 inatt *gäsp*

Igår gick det ok på jobb, men det var skönt att vara ledig idag. Känner att helgen fortfarnde sitter i, 36h gjordes från fredag till måndag... Lite trött är man, idag har jag lyckats somna samtidigt som loppan har röjt i hela hemmet. tyvärr så "orkade" inte farmor "jaga" henne igår så det blev fyra olyckor istället plus att hon satte blöja på henne. Så idag har det varit bakslag, tre kissolyckor. Kan ju inte bli arg på loppan men jag är frustread över att min arbete jag har kämpat med i en vecka lyckades raseras på en dag *sur*

Nä nu ska jag gå o skölja ur blonderingen, har blivit som m in stora syster. Trodde inte att jag skulle bli en tjej som blonderade mig men har nu insett fakta att Skandinavisk råttfärg inte är snyggt *ler*

Sneare ska loppan och jag gå och hälsa på ett par vänner här i byn!

Over and out!
Kram från Mina

Inga kommentarer: