lördag 15 augusti 2009

Stolt

är jag idag, min lilla loppa har varit på toaletten och gjort sina behov. Både på Väla, Maxi och hemma hos fam Sjöholm. Sååå duktig!!!
Har bara haft en olycka, är sååå stolt!!

Imrogon är det dags att jobba igen, de ringde in mig i fredags. A ringde mig kl 10. "Kan du vara här till halv elva?" Svar nej! Så jag började 11.30 men får tydligen betalt från 10.30, inte illa. Fick en ganska olustig lapp av A i går oxå, på 15 sek ska jag ha hunnit och göra 24 transaktioner med ett resultat på -767skr, helt omöjligt, ska ringa till ekonomiansvarig på måndag. M stod i min kassa oxå i onsdags, blir ju lite misstänksam... TRIST!!!

Nej nu är det som så här att jag ska hoppa i loppelådan ganska snart (kl är bara 20.00) för jag har haft ett par dagar i rad då jag inte kunnat somna på kvällen vilket har inneburit att jag kommit till ro runt 4 snåret sen är man uppe igen halv åtta med loppan sen iväg o jobba 10h, man blir seg i knoppen. Eftersom mannen är iväg o jobbar så kan jag gå o lägga mig så här tidigt utan att få dåligt samvete *ler*

Loppan är til lsängs så nu kallar min

Godnatt och en skön drömtur :-D

Inga kommentarer: