fredag 8 april 2011

smekmånaden är över............

inatt hade vi det tungt... Julia började gapa runt 23 sen skrek, bråkade, sparkades mm fram till ca 3.30 *puh* Men till slut fick jag henne att sova i sin egen säng, genom lite klappar på ryggen, massor av kramar o pussar och så lyckades jag övertyga henne att vi älskade henne lika mycket nu som innan Mollie kom till världen... tungt är detta ämnet o hennes beteende som jag till viss del köper.

3.35 var det lillasysters tur att vakna *suck* och den lilla ville ju inte somna om så runt 6 imorse var jag redo för sängen, yeah kl ringde 7.15, dags för dagis *woho*

i tísdags var vi o fotograferade tjejerna till HD, storloppan blev skit sur när de skulle fota enbart lillasyster :-)


Igår var ajg o klippte av mig allt hår o idag kom kära svägerskan o slinga det på mig. Känner mig faktiskt fräsch, nu skajag bara bli av med 15 kilo oxå sen är jag redo för beachen *skrattar*


Sitter o försöker hitta en vettig (prismässigt) resa till sensommaren, svårare gjort än sagt faktiskt...
Nope kl är nu 01.15, förska sova (vila) lite innan någon av töserna börjar göra sig till känna...

over and out!
kram Mina

Inga kommentarer: