lördag 2 april 2011

Min loppa

får komma hem idag, tack så mycket! Hon både äter & kissar.....
De hade gjort ett snitt, jag trodde faktiskt att de skulle göra ett titthål men men så länge hon mår bra så är det ok. Skönt att D är hemma, kan inte säga det nog med gånger. Läkaren hade sagt att hon kunde gå tillbaka på dagis redan på tisdag, men det får hon själv känna efter faktiskt.

Ska pussa o krama henne i massor, de bör vara här hemma runt ett. Hon pladdra på som vanligt när jag har pratat med D i telefonen så hon är tillbaka :-)

Tack M & C för era kommentarer, värmer med er omtanke.

Over and out!

Kram mIna

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj oj vännen. så hemskt att uppleva d när man bara e 4 år. Skönt att hon e på bättringsvägar nu iallafall. Krya på henne. Ring om d e något jag kan göra. kramen till er alla//maiken