torsdag 4 november 2010

torsdag

o vi ligger i soffän o myser.... Loppan har precis somnat, mysigt o höra henne snarka. Hon har precis haft världens utbrott på mig men så fort det gick över så blev hon go igen :-)


Haft ok dag på jobb, kom hem o åt lite med fisen sen gick vi över till vår galna men roliga granne. trivs att prata o umgås med henne då hon är väldigt rak. Tycker om när folk är det, ganska trött på lögner, fjäsk o annat onödigt. Man skulle kunna säga att det är spill med tiden.


Magen börjar tydligen bli stor då minst 5 stycken idag har kommenterat den, typ "Oh där ligger den tjocka ;-)" (låg o slappa i soffan på jobb i dag när jag hade lunchen.... ) En chef jag har haft tidigare "Oj ska du ha snart?" Eller "du är rätt stor redan"

Jag har faktiskt bara gått upp 4kg, vilket innebär att bebisen (tack o lov) "äter" på de kilona jag har till övers :-D

Idag på jobb kändes det som om benen ville gå åt varsitt håll, mindre skönt.

Nope nu är det dags för lite "mammatid" vilket innebär en bra bok, sängen & lite chocklad mmmmm

Ha en bra kväll!
over & out
Mina

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså du tycker jag är galen :=)
Hörs !!
Stora Kramen

Ellinor sa...

Vilken fin bild på dig och Dragen :)

Mina sa...

Anonym: JAAA, men på ett bra vis :-) Kram
Ellinor: Tack så mycket! Kram

Ellinor sa...

felstavningsnisse var framme visst..det kan inte alltid bli rätt :)