måndag 1 november 2010

hej åh hå




oj nu har då 4 år passerat sen man blev mamma, sjukt vad tiden går!!!!




Helgen var rolig, morfar & GuniLund var här på lördagkvällen, mysigt att träffa dem- Mormor & S´tig var o firade loppan till middags tid, fina inneskor (hon e helt galen i dem) o klädpengar kom de med, takc så jätte mycket!




Hade sjuka sammandragningar i lördags, fick gå o lägga mig på soffan, de andra satt kvar vid bordet.... så där låg jag ensam medans de andra hade en trevlig stund, trodde jag.




Söndagen började med att J kom in o väckte oss *ler* så då vaqr det upp o fixa kaka,ljus o presenter. Hon blev superglad för allt ci köpt, dock kom frågan..var e Hello Kitty, tja du fick ju väska, handduk o målarbok av moster maria, inneskor av mormor så jag förstår hennes avsaknad av Hello Kitty saker *skrattar*




Förmiddag var vi på dansen o därefter åkte vi upp till BUsfabriken för att ha kalas för vår nyblivna 4-åring. Hon fick jättefina paket av sina kompisar o de hade en rolig stund (nästan 3 timmar) med mat o bus.




På vägen hem får vi sms av Moster Mia "var är ni?" oh vi är på väg *ler* Nova följde med in, de packade upp alla presenterna o åt godis *ler*




Sen kom baba o faster valle, herregud vad ungen är bortskämd!!!!0 Hur mycket presenter som helst, men hon är mycket glad o tacksam (så mycket en 4¨åring kan vara)




sen ringde det på dörren, då stod våra två söta granntjejer på dörren o lämnade av en två presenter till!!!!!!!!!!!!!! Tror ni unge blev glad när hon öppnar dem, en duschtvål "Hello Kitty" och lego med HK. Så det har hon lekt med hela dagen idag. :-
Nej nu ska jag mysa med loppan lite.




Lite onödig info: 1 nov 2006 kom första snön till Helsingborg.




Over and out


Mina

Inga kommentarer: