fredag 5 november 2010

Fredag


vad innebär det egentligen? För de flesta mys med familjen, slapp o vara ledig resten av helgen. Just denna fredagen för mig är det sista lediga dagen sen är det 5 dagars jobb som väntar.... Mannen jobbar, kommer hem imorgon eftermiddag. J&M ska passa loppan under dagen sen ska vi på middag hos ett par kompisar i Mörarp. Vilket innebär att jag ska köra mitt i natt för att sen gå upp tidigt till jobb på söndag.... SÅ där kul :-S

På tisdag ska mormor hämta loppan, så ska hon sova där torsdag o då ska vi på 4 års kontroll kl 14 så det innebär att vi förmodligen missar "musik & lek"
PÅ onsdag fyller jag år o detta året innebär det att jag ska vara helt ensam, ingen man inget barn bara jag!!!! Kan nog vara rätt så skönt, få tid att reflektera lite :-)

Nope dags för lite mys med dottern!

Over and out!
Mina

2 kommentarer:

5 Vikingar är fler än 1 Joddlare sa...

Vilket tempo-var rädd om dig!
Och du-att få fira födelsedag med DIG måste är ju en ära!!Skäm bort dig (inte städa, inte plocka utan bara vara så lazy som du bara kan).
Lite gott att äta, tyvärr inget vin, kanske lägga fötterna i blöt och massera in dem med en kräm..
Kram på dig

Anonym sa...

Tänk possitivt du slipper disk midda hemma :)Ha det gööttt / Din Grannnnneee