fredag 29 oktober 2010

Förlossningen med julia

Ska försöka länka min förlossning med Julia.....
http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b74799.html

Det var en bra förlossning även hon kom 16 dagar över tiden o jag blev igångsatt, kan inte förstå att jag redan har gått halva tiden.... Lite sjukt om man tänker efter, när jag väntade j så var jag sååå insatt i varje vecka, skrev hennes bok var vecka, denna gången har jag satt in UL bilder., skrivit lite grann.... Det är faktiskt så att man skäms :-(

1 kommentar:

5 Vikingar är fler än 1 Joddlare sa...

Inte bheöver du skämmas..Jen finns allt dok tills hon är runt 2..sedan kom Jo..jo dokumenterades tills hon var typ en månad sedan hamnade allt i högen "sedan".Gustaf finns det några småsnuttar film på för att M skulle kunna följa honom från Wien. Livia-don´t ask..Kallas att bli flerbarnsförälder;-)