onsdag 1 april 2009

Har nu blivit

sjukt förkyld, undrar var det kom ifrån?

Nu går man här igen i dessa tankar, har det tagit sig eller inte? Har ändå försökt att inte tänka ås mycket och mest bara va och ha ett normalt liv :-) Eller rättare sagt så normalt det kan bli :-)

Igår hade jag en mycket hängig tjej här hemma, hon hostade så det kom upp en massa slem och snor *urk* Men men som den mamma man är så räcker man ut sin hand så den lilla kan lämna det som kommer upp där. Men det var ändå i kärlekens tecken igrå, råttan kom till mig och sa "Äskar daj mammamina" och gav mig en puss. Det är DE stunderna som gör att man kan gå vidare *ler*

Idag har jag varit ute i trädgården och krattat bort all jord den förbenade sorken lägger i högar, blir tokig men nu ser vi ju att han vill ut från vår trädgård, i alla fall om man kollar på mönstret han gräver i.
Önskade dock att han kunde hållt sig ute på åkern och inte kommit in till oss :-(

Idag är det 4 år sen vi fick nycklarna till huset, undrar nu var all den tiden har tagit vägen, sitter och funderar vad vi gjorde innan vi fick loppan. Hon kom ju 1,5 år efter vi flyttat in. Måste bara säga att det var /är väldigt skönt att flytta ifrån stan, vi trivs verkligen här ute. Bra kommunikationer, bra grannar ja helt enkelt så trivs vi väldigt bra här.

Nä nu ska jag snart cykla och hämta loppan. Ha en bra dag!
Kram Marina

Inga kommentarer: