torsdag 16 oktober 2008

då var spiralen dragen, skönt. BM glömde dock fråga mig ett och annat när jag var där igår så nu ska hon skicka journalen till en läkare då vi har proppar och annat roligt i familjen så att jag verkligen får äta p-piller igen.
Hon skrev ut någon ny grej jag fastnade direkt när hon sa: "Ingen svullnad eller upp gång i vikt" TAGET! :-)

SAkt men säkert så börjar lillans rum att ändras, har tagit ut skötbordet (står på kontoret) listerna är nedtagna och färgen inhandlad. Nu återstrå det bara att mannen ska bli frisk och börja måla.


OhHH appropå frisk, detta var förhoppningsvis SISTA gången jag var sjuk ihop med mannen. Säger bara fy f-n! Inte en dag jag har fått sova ut, febrig huvudvärk och en o annan kräkning, yr mm Nä då är ju HAN sjuk HAN måste ju få sova. Ja jag gick hem från jobb för att passa upp honom FET CHANS! Ville ju bar agråta, krypa ner i min säng och få sova..... Då har vi en liten loppa som är hur frisk som helst som inte vill vila middag ens längre... :-( Bad honom att ringa hans mamma så att hon kom och tog loppan men nejdå. VArför det? AAARRGGGHHH!!!!

Oj nu ringde BM, fick inte äta de nya p-pillerna *suck* Hon skulle skicka ett annat recept på några andra jaja så länge jag slipper ha blödningar i 28 dagar utav 30 så är jag nöjd.

Nä nu ska jag gå och koka lite kaffe ocjh ta en macka. Lillan är på dagis och mannen i sängen ;-) Och nu börjar säpan på trean. Kan det bli bättre ?

Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer: