måndag 20 oktober 2008

Då var det dags igen

att börja jobba.. Ibland känner jag verkligen inte för det, trivs bra med arbetskamrater och så vidare men ibland är den där känslan där att jag bara vill vara hemma.... Förmodligen en känsla vi alla har från och till misstänker jag.

Lillan sover nu, som jag skrivit innan så har hon ju blivit stor tycker hon så att hon sak min sann och dag inte sova någon middag, kan ju lugnt sga att mina dagar är långa nu *skrattar*´

Kan inte förstå att hon redan fyller två, var har min lilla bebis tagit vägen? Kan ju vara därför man längtar såååå efter en till så att man kan känna av det här med bebis och hon behöver ett syskon... Jaa vi får väl se vad som händer och fötter....

Nä nu ska jag ta tag i sopor, källsortering och allt vadet innebär. Ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram

Inga kommentarer: