måndag 6 oktober 2008

Tålamod

finns inte här när det gäller dottern.... *suck* Känns som det enda man säger är "NEJ J!!!!" Så numera går hon runt och säger "Nej Jujia!" Lite tråkigt.. :-)

Den 15 åker den förbenade spiralen ut igen, har haft 4 dagar utan blödning sen 3 september, jag är inte imponerad...

Imorgon är det dags att börja arbeta igen, känns väl så där *ler* Men har man väl börjat sen springer veckan, ska bara se om supervisopr säger något till mig denna veckan då han har tydligen problem med "oss andra Tjejer" (har en avlösare som är överallt o ingenstans, skrubbar o putsar ÖVERALLT. Men han glömmer det "finstillta" om man kan säga så...) Så då tycker inte supern att vi andra gör ettt bra jobb, vilket han verkligen demonstrerade genom att ge P en fläta och tackade för en fin insats en av helgerna som gick.... Jaja, man blir lite nedstämd då man tycker att man verkligen försöker, har en båt på 4 deck både internt och passagerar delen att ta hand om. Kan ju inte vara överallt samtidigt...

För att återgå till mitt lilla odjur.... Igår kväll somande hon 19.30 KANON, men visst var där en hake. Hon vaknade igen 00.00 för att vara vaken till 01.30. Skulle INTE sova i sin egen säng utan "nanna mamma" Sagt och gjort, in med dottran i min säng... Tur att sambon jobb :-) Jag kunde knappt sova då hon är en virvel maskin..... :-( Kl 06.30 "Mamma, ha lol. Mamma, ha välle!" Alltså upp och ge henne välling, och hon somnade om. MEN en timme senare är där ett pucko (IGEN) som ringer fel "Ursäkta jag lämnade in min saab i förra veckan undrar när den e klar" F-ck O-f!!!! Det slår aldrig fel, var gång man har haft en helvetes natt så ska de ringa fel o fråga om sina förbenade bilar.... Vi har ju då ett VÄLDIGT snarlikt nummer som en av de stora bilverkstäderna i staden har *suck*

Igår sov hon ingen middag och idag har hon inte ätit någon lunch o nu får hon ligga i sängen o yla. Orkar f-n inte mer.......

Nä nu ska jg hoppa in i min lilla säng o sova en timme... Tur att hon fortfarnde har spjälisen, fast om tre veckor får en stor säng och då kan jag sätta mitt huvud på att hon INTE kommer att accepterar att jag ignorerar henne och zip zap som kommer hon väl ut från rummet *ler*
Funderar på dubbelt smäcklås utefrån *skrattar*

Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer: