måndag 2 juni 2008

Äntligen

så är mardröms helgen över, två pass på 12h så är man rätt mör :-) Tack o lov så har jag nu 8 dagars ledigt! Yeah!!!
Har nu fått schema till 30 juni, alltid något. Har två veckor med morgon pass kan jag faktiskt tycka är rätt skönt, är inte så glad för kvällspassen.


GAnska lustig faktiskt, igår (naiv som jag är) tänkte ta ett grav-test men vad händer? Naturligtvis så är det kasst!!!

Många tankar snurrar nu ang grav, hur ska jag berätta för sambon? Är jag redo OM där skulle vara ett plus? Har vi råd? Sambon säger att vi har det, men sen är han ju sååååå velig. Ena dagen vill han att vi skafffa syskon nästa inte. Återkommande romantiska replik, "Säker på att du inte har ägglossning, vill ju inte tvinga dig till något du inte vill (abort)" Så jag är lite skeptisk *ler*

Åter till min kära syster, nu börjar jag känna mig duktigt maktlös att sitta här nere. Har nu lagt upp hur jag ska fördriva tiden med vänner och bekant för att få tiden att gå och att inte tänka så mycket. Så idag ska lillan och jag ta tåget till Ängelholm, imorgon kommer sambon hem, onsdag ska vi till farmor & farfar, torsdag ska vi grilla med grannarna och fredag sak vi på 45-års fest/inflyttningsfest. Sen hoppas jag att allt är över och att hon är på bättringsvägen.

Nä nu ska jag ta och packa ihop lite grejor för utflykten till Ängelholm.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: