onsdag 4 juni 2008

ok

nu är jag lite förbannad p ådet j-kla dagiset jag har satt min dotter på. Jag får betala 1300:-/mån, denna månaden kommer hon att vara där ca 8 dagar. Får inte lov att ha en henne där när jag har jobbat 14 dagar i streck utan då ska hon vara hemma med mig, de kan inte ta emot henen lite innan sex på morgonen för att hon som hade öppningarna har slutat. GUD VAD DE LJUGER!!! Vad skulle de ha gjort om jag var ensamstående och hade ett "vanligt" jobb= 5dagar/vecka och INGEN semester detta året. "Ledsen men vi kan inte ha J här när du har frivecka, vi har itne resurser till det" WHAT A F-CK säger då jag!!!!!

Var så arg idag när jag gick hem från dagis att jag nästan började tjuta.

Idag ska fisen till sjukhuset och göra ett EEG, hoppas att de inte finner något allt för olämpligt. Men hennes "anfall" har inte visat sig den närmsta månaden, det är ju faktiskt ganksa skönt.


Kära syster, önskar jag kunde komma upp och sparka lite på de där vitklädda ;-)
Var rädd omdig och lata dig i fulla drag (även jag vet att du blir super utråkad av det)

Idag mår jag lite illa och har molvärk, men jag kan nästan sätta mitt huvud på att jag är skengravid. Börjar få lite ångest hur jag ska berätta för D om det skulle vara så att jag har blivit gravid.... Well well, en dag i taget :-D

Nä nu ska jag ta hand omdisken och packa lite i en väska till råttan, för svi ska köra och hälsa på farmor & farfar efter vi har varit på sjukhuset.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: