lördag 31 maj 2008

Jobb

idag ska jag göra ett försök till att jobba lite, har varit hemma 3 dagar. Men det ska nog lösa sig....

Jag har en hemlig dröm, det är att jag ska bli gravid..... Men min kära sambo är väldigt velig i den frågan.... Ena dagen vill han nästa inte....

Natten till igår hade jag molvärk och det kändes som något gick lös i magen på mig, så naiv som man är så HOPPAS jag nu att något litet mirakel har hänt. OM det nu har hänt något så är BF 18/2-09 och då är det vår 5 års dag, kan det bli bättre ;-)



Nä får gå och ta loppan nu, det är ALLDELES för tyst *ler*
Sänder dig massor av kramar kära syster!

1 kommentar:

5 Vikingar är fler än 1 Joddlare sa...

Tjohooooooooooooo!!!!Hoppas,hoppas..när är icke BM?

Jag ringer dig lite senare-är supertrött efter dagens alla besök..fick lite snygga mammakläder av Susanne, bH och trosor:-)Vågade inte skicka M:-)
Kommer oxå få en gåva från Kanada som gör att sommaren kommer bli bra...Är så tacksam för alla som försöker hjälpa till, praktiskt som med att skriva budskap som du gjort idag-shit vad roligt om det kommer en lillkusin:-)

Kramar i massor