tisdag 4 januari 2011

jul, nyår och så har jag provat skype

Hejsan,
julen var lugn. D:s syster med väninna var här, tomten kom, dottern blev hysterisk :-D
Men loppan fick många fina julklappar o hon tackar alla!
Juldagen åkte vi ner till Lund, vägarna var fina fram till vi kom in i lund, katastrof säger jag bara, ren isbana. USCH!!!!

Nyårs helgen spenderade vi i Vallentuna, vi hade fina vägar upp så det var inga bekymmer. Nyårsafton snöade ca 2 dm, helt sjukt. Kallt o blött!

Körde hem söndagen, skönt att komma hem! jag sover inte så bra på nätterna, bara vänder, vrider, kryper i hela kroppen, jag snarkar som aldrig förr... Jobbigt när man själv vaknar av det *ler*


Idag har jag varit på infomöte ang det nya systemet vi ska få in i butiken, känns som om min tidgare läggning av förlossning snarare får vänta så det blir väl som sist 15 dagar över o en igångsättning för att lilla knytet dyker upp bf+16.

så har vi då idag, där jag för första gången provade SKYPE! Det var så kul, fick se mina små systerbarn, Livia & Gustaf. Min kära syster (saknar dig sjukt mycket , DU MÅSTE komma till minst sommaren i alla fall, hade ju dock gärna sett att du kom ner till mig redan mars, april *ego*) Även min kära mor höll till i österrike! Så då fick jag se o prata lite med henne oxå.

Bilder kommer senare från julen.

N uska jaghoppa ner i ett välförtjänt bad, just det vårt fina badrum är nu oxå klart vilket innebär att nu är vi helt klara med huset för denna gången o kontona är tömmda. WOHO!


Over and out!

Kram Mina

Inga kommentarer: