onsdag 5 januari 2011

BM besök idag....

Ja det gick väl så där egentligen, hon kunde inte förklara trycket jag har i kroppen :-(


BT: 95/70
VIKT: 85,1 kg ( har nu gått upp ganska så exakt 10kg)
Fosterljud: 155 (den lilla galnigen var uppe på 165 ett par gånger o vände, helt tokig)
SF: 32 cm (3 cm mindre än med Julia)

Så idag är jag då v32+1, helt knasigt vad tiden går. Fick även träffa doktorn så han gjorde ett ultraljud, liten ligger med huvudet neråt, lite fostervatten där nere, men för övrigt så var där bra med fostervatten. Fick se de där små benen som ställer till med så mycket besvär för mig :-) Så nu vet jag var jag ska jaga dem *ler*

Ska vila, inte lyfta, inget sex :-(, så med andra ord ska jag låsa in mig någonstans tills det är dags att få ut bebisen.

Hr apont i underlivet & ryggen, tänker hela tiden på förlossning med J, då satt alla värkar i ryggen. Jag lider med min älskade dotter som får kämpa på här hemma med en mamma som är urtråkig.

Idag kom hon till mig o tog min hand när jag rest mig ur sängen (jag ser ut som Agda 90 när jag försöker gå efter ha suttit eller legat ner) "Ge mig din hand mamma så ska jag hjälpa dig" Dt är ju inte meningen att min lilla 4-åring ska ha detså här........

Imorgon kommer min älskade man hem o då får Julia någon att leka med ;-)


over and out!
Kram Mina

1 kommentar:

Ellinor sa...

Vad söt Julia är som vill hjälpa sin mamma :)