torsdag 27 augusti 2009

Då har man


fått jobb hela helgen, både på gott och ont. :-D




I söndags var vi och firade min svärmor som fyllde 65, svärfar var berusad redan när vi kom kl 15, jag tycker inte om det :-( Han öste pengar över lillan, tycker inte om det heller fast Dragan sa till mig att ta dem så kan vi köpa det regnstället jag ville ha :-)


Vilket fall som helst svärfar både drack o röka!!! Och på natt blev det ambulansfärd till sjukhuset, ej oväntat. Han kom hem igår redan, svärmor ville han skulle stanna över helgen men han ville inte. De hade tömt lugnorna på x antal liter vatten. Men jag KAN INTE tycka synd om honom......




IMorse när vi vaknade kom Julia in och sa "Kom mamma, titta KATTEN!" Jag lunkar upp och tittar ut genom vardgsrums fönstret och frågar "Var är kissen?" "INTE KISSEN, KATTEN" Ok förlåt, då var det ju hunden vi pratade om, jag frågade vad han gjorde, jodå han både bajsade, hoppade och lekte. Undrar hur långt jag ska låta det gå.....




Idag ska jag till VÄLA, optikern (sjuk huvudvärk när jag har varit på jobb,så ett par nya glasögon sitter på sin plats), stryka, putsa fönster och busa med loppan när hon kommer hem.




Puss till alla jag känner!


Over and out!


Mina

Inga kommentarer: