torsdag 2 augusti 2012

Fundering

Jag gör ca 33h på en helg (fre-sön) men det berättigar inte mig att lämna barnen på omsorg på måndagen, vilket hade underlättat för både mig och barnen, för man är trött. Vissa människor gör 35h mån-fre och de är berättigade omsorg de dagarna..
Bara en tanke, det är ett hett ämne....


Varför ska jag lämna bort mina barn? Älskar jag inte dem? Varför har jag skaffat dem, för att någon annan ska ta hand om dem?
Jo för att jag är INGEN bra mamma om jag inte får sova, KLART KAG ÄLSKAR MINA BARN, jag har skaffat barn för att föröka min familj på denna jorden , för att jag tycker det är en naturlig del i livet. Nä jag anser inte att någon annan tar hand om dem men som sagt sömn är À och O .....

Bara en fundering.... Inte lätt när man inte kan sätta sig in andras sits utan att man bara kan hacka och tycka en massa

Inga kommentarer: