torsdag 2 augusti 2012

Fridagar

Skönt med schema även om det bara är för tre veckor, helt plötsligt kunde man planera :-)

Igår åkte stockholmsvännerna, jag var ju bara ledig i söndags och då var vi på väla, i måndags kom hela sällskapet och hälsa på på jobb och sen var de och myste i Helsingör.
Själv åkte jag hem och sov, lite trött är man när man går upp 03.30 :-)
Tisdagen hade jag ju sovmorgon, gick upp 5.15 :-)

Idag har vi varit hos dr med Mollan och fått ny Ventoline utskriven, sen for vi in till stan och hämta mitt nya körkort. Jodå mycket riktigt, jag ser ut som en förrymd fånge, lyckades även denna gången :-)

Hem och åt pannkakor till lunch sen somnade Mollan, Julia gick ut och cyklade och lekte med dockvagnen medans jag tog tag i städningen , så där roligt men måste göras.

Hoppas på fint väder till helgen så vi kan åka till BAKKEN, jag är barnsligt förtjust i karuseller men samtidigt rädd att något ska hända, Julia älskar oxå det.

Over and out
Kram Mina

Inga kommentarer: