torsdag 29 september 2011

Usel mamma

Nu vet jag att vissa får vatten på sin kvarn men idag känner jag mig som VÄRLDENS SÄMSTA MAMMA!!!
"spyr just nu galla"

*ANDAS*


Idag är det ett år sen vi fick se vår lilla Mollie i magen på sjukhuset, vi fick även veta att det är liten tjej som skulle komma till oss. Nu i efterhand kan jag ångra mig att vi tog reda på det, liiiite av känslan försvann men men hon är ju lika välkommen ändå 

Min mamma fyller år idag likaså min systerdotter o kusin, i vår familj samlar vi gärna alla på samma dag 

Min stora dotter o kusin 31 okt
2 av mina kusiner o moster 20 mars
Mamma, systerdotter, kusin 29 sept
Min lilla dotter o min mormor 8 mars


Jaha så kan det bli!

Nu ska jag svälja en kopp kaffe sen städa! Den lilla ligger och sover på altanen

1 kommentar:

jennyyk2 sa...

Varför skulle du nu vara usel ??
kram Jenny