torsdag 21 juli 2011

hej å hå.....

ja mina kära vänner... här springer tiden i från mig...... D har haft 9 dagars semester, det blev målning, fix i trädgården fast först inledde vi ju med dop av lillan.

herre min skapare vilka höga toner det gick i. Själv a gudstjänsten var hon superduktig men när det var dags för dopakten.........
här kommer bilder så förstår ni


Så ser det ut när man är 4 måander och är skitsur o jättevarm!


Den goda tårtan!


Vi tog även en dag och åkte till Hallands Väderö, mysigt. fast jag har ju då lite problem med kor & får.... inte mina favorit djur om vi säger som så......



Här är båda magarna.....


tja annars regnar det ju......

Imorgon får jag hem mitt stora troll, det lilla trollet har fått för sig att det e ok att vakna mellan 3-5 var morgon o leva rövare... Härom natten var jag tokig, hon somande 21 o se nvaknade hon ca var 2-3 h..... fram till 09..... inatt vaknade hon tre, det slutade med att jag lade henne  i vagnen o mig själv på soffan......


Imorgon är det dags att ta en tur till K.rauta o som sagt få hem mitt troll då hon har varit hos mormor.

Over and out!
Kram Mina

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon e döpt!!!! //Jessica & T.