tisdag 28 juni 2011

varmt varmt varmt

denna stora tjejen har varit hos bästisen Tindra idag, badat o fikat o bråkat naturligtvis :-)

Min pappa har varit på besök o lämnat dopklänningen, Gun hade broderat så fint!


Målat taket i snart hela huset, snart är vi klara med målningen o Julias nya rum sen är det över med renovering för detta året......

Längtar efter vagen, hoppas de ringer snart........

Mollie ligger o testar rösten, kommer många höga ljud *ler*


Igår var vi på Elgiganten, jag har blivit djupt förälskad..... i en iMac, gud vad fin o smart den är!!! Ja ja vi får se om min man tycker att jag förtjänar den ;-)



Snart dags för det lilla dopet, sen är detta över.... Skönt!!!!!

Nope dags att göra middag, ha en skön em o kväll!
Over and out

Kram Mina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint med iMac :)
Ha det gott
kram jenny

Anonym sa...

Hennes bästis saknar henne.... //Jessica & T