tisdag 29 mars 2011

Lill-loppan är nu 3 veckor gammal


tiden springer, i helgen fick jag överdos av familjelivet.....

D var på fest i lördags, vilket gav resultat på att jag o stor-loppan åt på BK o myste med chips på kvällen.

Kl 19.30 sov båda barnen o mamman såg sin chans till en tidig kväll med många timmars sömn.... Men ICKE!!!!!! Precis när jag lägger rumpan isängen bredvid J så vänder hon sig om o kräker ner mig, säng ja allt...... *suck*

Ringer till mamma, gråter o känner mig helt hjälplös, knappt sovit något på 23 timmar *suck o gäsp*

Jag ger upp & ringer efter D, så han kom hem till ca 23, kändes inte helt ok med tanke på att han var toastmaster på festen, förlåt A&I!!!!!

Julia kräker ner honom oxå en runda, nu står det 1-1.

Söndagen mår J kalasfint, inget som tyder på att hon varit sjuk kvällen innan.. Märkligt! Men då kommer nästa, Mollie BAJSAR ner mig när jag tar av blöjan för byte *dubbelsuck* Ja vad gör man inte för sina barn.. bara att ta helt enkelt!


Gårdagen blev det besök på BVC, lillan mäter nu 55cm & en fint vikt på 4820g inte fullt så konstigt med tanke på att hon äter var vaken minut :-D är det inte bröstet hon tar så är det ersättning :-D

Snart dags att hämta min stora fis på dagis, så tråkigt när lillan sover o man behöver dra upp henne men men

Ha en bra dag, over and out!
Kram Mina

1 kommentar:

Magda sa...

Mysig bild på dina tjejer :)
Ja är det inte det ena så är det de andra. Här blir man oftast nerkräkt bajsa är de dåliga på. Vi ska prova laktulos nu. Skönt att din stora tjej mådde bättre o bra hon ökar i vikt lilltjejen eller så liten är hon inte hihi o så söt :)
Kram