onsdag 23 februari 2011

vad har då hänt denna dag?

Jo nu var det ju så här att jag somanade inte förrän 4.15 *suck* mamma ringde 9 *gäsp*
Då var det bara att dra sig upp, äta frukost mm. Mamma kom, hade inte tagit på mig kläder ens :-)

Vi tog gröna faran (mammas gröna opel agila) till IKEA & VÄLA, jag blev vallad helt enkelt. Lite sammandragningar *hoppas på snar verksamhet* Åt go lunch inne på VÄLA, vi åt faktiskt GI-lunch *fnissar* Min kropp samlar vatten på de mest märkliga sätt *ont*

Efter ett par timmar o lite handdukar o present till Dragan begav vi oss hemåt. Gick hem till fina grannen tog en kopp kaffe med henne o familjen, lika trevligt som vanligt. De är mycket bra, trivs fint där och med dem. TACK för att du inte tröttnar på mitt förvirrade tillstånd o att du inte blir tokig på mig (så jag märker det )


Så efter lika pausen gick jag hem o påbörjade operation "stor städa kylen" Sååå fin o fräsche den blev invändigt, ta utsidan en annan dag *skrattar*

Ja då när jag ändå var igång så tog jag spis och ugnen oxå, superbra. Älskar vim, ajax, yes och min disksvamp :-D

Pratat med min lilla loppa oxå, hon hade varit på badhuset, moffe hade somnat i soffan, hon hade bara suttit o studerat honom :-)

På fredag får jag hem henne igen, ska bli gott o pussa o mysa med henne. Såååå imorgon har jag en helkväll med min man helt ensam. MYYYYSSSIGGTT!! Vi kan ju alltid tävla vem som somnar först *skrattar*

Jag saknar min familj rätt mycket faktiskt, tackar än en gång Maiken för sällskapet igår. Det är skönt att ha någon här när man är ensam hemma.

Snart dags o hoppa i säng, har ett möte kl 08.00 imorgon bitti.

Förresten, inatt drömde om en tjej som oxå ska/skulle ha barn här idagarna. Jodå när jag går in på fejsbok idag så hade deras lilla prinsessa kommit. SUPER FIN! Men gud vilken träningsvärk jag hade i magen, men nu förstår jag ju. E fick sin andra dotter, har hennes blogg här sidan om Lilla Ellys Kamp Mot JEB. Fantastisk familj!

Nope nu säger jag natti natt och OVer and Out!

Kram MIna

Inga kommentarer: