onsdag 23 februari 2011

BM besök idag....

jaha då har man varit hos bm idag, magen mäter nu 41cm!!!!! det e inte dåligt :-) Fosterljuden ligger på 158. Lilla loppan var med idag hos bm S, o munnen gick i ett :-)

Moffe & Gun kom upp till Hbg o hämtade lilla fisen idag, hoppas hon sover gott. Ni anar inte hur tomt här e idag...... Mannen jobbar, o jag e helt ensam... har lite problem med att sova när jag är helt själv.


Fick jättefina kläder av Gun som hade stickat, supersöta!

Maiken har varit här idag, fotbad med filning & massage, hon är en pärla :-D o sen gjorde hon pannkakor till oss. MUMS!


Imorgon kommer mamma, v iska till IKEA o väla o ha en mysig dag helt enkelt sen ska jag gå över till min fina granne o ta en fika. Sen får jag nog ta tag i köket, ska rengöra ugnen och kylskåpet.

Igår bäddade jag litens säng, packade bb-väskan så nu är jag redo. Har mycket sammandragningar, mindre smärta i ryggen.... började så sakta i söndags. Men jag har märkt att ju mer jag går så kommer det tätare..... kaaansskkkee dags snart, vem vet?

Fick ny tid hos bm den 1 mars, med orden hoppas vi inte ses, så sa jag till henne Det lär vi göra *skrattar*

Over and out!
Mina

Inga kommentarer: