onsdag 21 januari 2009

nu så...

Jaha vad har hänt, jo fick ägglossning 15 januari. Helt fantastiskt vad kroppen återhämtar sig!!

Ja vi kunde ju itne ivänta på läkarens råd utan vi körd igång direkt, vad ska man göra. Vår högsta önskan nu är ju att vi ska lyckas med att få ett syskon till J.

Just nu är jag så nervös, så antagligen är det därför jag är illamående, molvärk i magen mm.... Nästa vecka ska min mens komma så nu väntar vi. Jag har sagt om den inte kommer så ska jag testa den 5/2-09 då är det exakt 3 år sen jag plussade med J. Hur kul hade nu inte det varit ;-)

Ja annars är jag fortfarnde sjukskriven, vi har fixat lite i huset med möbler, gardiner och lampor. Tänk vi har snart bott här i 4 år och än är vi inte klara med hur vi vill ha det till 100%. Trodde bara att det var snack från folk som inte ORKADE göra vid allt på en gång men nu vet man ju :-)

NÄ nu ska jag gå o titta på "Våra bästa år" Blivit biten igen, igår visade de det 10 000 programmet, sjukt! I 40 år har de visats i amerikansk TV.

Ha det gott, kram från en mycket nervig M

1 kommentar:

5 Vikingar är fler än 1 Joddlare sa...

vad spännande-håller alla tummar!!
Vore ju otroligt om ni prickar in samma månad som J:-)men, vissa säger att man är fertil en viss månad per år så nu får vi hoppas. Skönt att du mår bra iallafall.
Kram