onsdag 14 januari 2009

Hmm

så nu blöder jag inte länger. SKÖNT!!!

Men nu kommer ju då ångesten... När kommer mensen? När kommer ägglossningen att starta om...? Usch inte konstigt om man blir koko *ler*

Var på VÄLA igår och inhandla lite fina underkläder, härligt med REA då kan man köpa TVÅ av de dyra sorterna till priset av ETT. Tyvärr e det ju så när man har blivit begåvad med ett par av den större storleken så kostar det helt enkelt mer plus att det är j-kligt svårt att hitta någon snygg, söt, sexig sak när det går över 75C *grrr* Men som sagt hittad två super fina, mycket nöjd *stort leende*

Är det inte fantastiskt? När man verkligen vill vara gravid nä då händer inget eller som nu går detdå rent åt h-vete. Hört att två av min kolleger väntar barn.. ÄR glad för deras skull men ändå kan man inte glädjas fullt ut, tyvärr. Låter säkert hemskt och egoistiskt men så känner jag det. Min kusins fru är gravid..... Första försökt och så satt den där. Förvisso var vår grav oxå på första försöket men jag är bitter.

Tänk om kroppen INTE återställer sig, jag menar har ju ganska så exakt 10 månader till 30 sen går det ju utför *ler* (säger dem i alla fall *skrattar*)

Nä som jag har försökt intala mig så:TÄNKA POSITIVT!!! Annars kan man ju likaväl gå och sänka sig i hamnen eller något......

Nope nu ska jag sluta klaga och dra mig in till sängen.. Tråkigt att vara ensam, hoppas att han får ett bra och trevligt jobb på hemmaplan snart... Men det är förvisso hans beslut och känslor som styr där. Fast han har sagt, nu när vi ska ha en kotte till så känns det bättre förhonom att var mer hemma. Alltså att han inte sitter i Europa och fiser runt utan att han lämnar hemmet på morgonen och kommer hem samma dygn igen, hur skönt hade itn det varit? Speciellt nu när råttan är i värsta trotsen, blir såååå tokig på henne emellanåt. Fast vad kan hon göra åt det? Utveckling, 2år och hela världens är ett stort mysterium *ler*

Nä god natt och sov gott!

Kram

Inga kommentarer: