söndag 17 februari 2013

Hmm

Lillfia är fortfarande 39,5 , Dragan är utslagen.....
Många reaktioner på torsdagen här det blivit, vi har blivit utskällda, ignorerade, men även fått många glada och varma hälsningar. Från Dragans jobb kom det en jättefin bukett med en chokladkartong. Vår vän rasse kom inom med en blomma och lyckönskningar.
Av våra vittnen fick de absolut finaste ljusstakar jag någonsin sett, i glas med gravyr. Superfina!
Vi hade ett litet intimt bröllop, det var vi, vittnena och barnen. Dragan överraskade både mig oxh mamma med att hon var närvarande. Vi hade tre barnvakter, varav två fick gå ut med Mollie ca 2 min efter jag kommit in i kyrkan.

Vi hade prästen Anna, två solister (Anki och Marre) , kantorn Eva, fotografen Niclas och vaktmästare Anna.
Detta var den lilla skara som närvarade

Mer bilder kommer!

Nu får jag ta hand om den lilla.




Inga kommentarer: