torsdag 23 juni 2011

Woho!

Tja här är det mest att få dagen att gå runt, den lilla är mystisk i sitt beteende. Kna ju bara ta idag när min kollega kom o hälsade på. Började tjuta helt hysteriskt fickINTE lugn på henne, lsutademed att jag la henne i säng o kallade in Julia så hon fick gå in o prata med henne o då lugnade hon sig .... Märklig!


Mannen körde ikväll så det blir att jag o tjejerna åker till min mor, lugnt o stillsamt. SKÖNT!

Idag har jag varit o köpt ny vagn!!!!!! Jag är så lycklig ;-) (jepp, fjantig på hög nivå, men jag har längtat efter en ny)

 Så det blev en AKTA Graco Symbio Moon, fick den för 3350:- med sitt/ligg/regnskydd o chassi då så klart. Jag är nöjd! Heja LEKIA på Familia :-)

Visst e den fin?! ;-)

Nej nu ska jag gå olägga mig

Sov gott och ha en fin midsommarhelg på er alla!

Over and out
Kram mIna




Inga kommentarer: