måndag 17 augusti 2009

Varit ledig idag

vilket har inneburit att vi har köpt present till min svärmor, fyller 65 på söndag.. Lilla syster min blir då även 17år! Herregud!!!!

Även varit hos ett par vänner på middag ikväll, lugnt skönt och naturligtvis gött! Inte träffat dem på väldigt länge, de försöker oxå få en lite knodd till, önskar dem all lycka.

Imorgon blir det full cirkus ,trodde jag skulle få det lite lugnt o skönt innan arbetspassen som börjar på onsdag med ett tolv timmars men icke *ler*

Annars mår jag rätt illa som vanligt (numera) innan mens BIM 21 aug, har haft mensvärk ett par dagar nu och en lätt molvärk i ryggen men efter missfallet så har jag haft alla symtom inför en graviditet men som sagt mensen kommer istället. D har fått remiss till urulog så kanske de kan hitta orsaken til latt vi inte lyckas.. Fast vem vet? Ödet har kanske bestämt som så att vi "bara" (missförstå mig ej, är super glad att vi har fått en loppa) ska ha EN liten prinsessa.

Nej nu ska jag gå o lägga mig, upp om 7 timmar.
Over and out!
Kram Mina

Inga kommentarer: