torsdag 20 augusti 2009

Trött, trött, trött

Tar p krafterna att vara yrkesverksam igen *ler* Upp tidigt, jobba 8-12h ta hand om barn, man o ch hem. Inte lätt för dagens kvinnor *skrattar* Men tacko lov att man har en man som i alla fall kan ta tagi dammsugaren när det behövs, dock får man ju höra det. "Idag har jag minsann dammsugat HELA huset" Ja vad gör jag när jag dammsugar? Halva, eller? Tja nu har han ju varit duktig o gjort det *ler* Tacksam!

Imorgon blir det butiken, 9.30-20.30, Faster Valle hämtar loppan på dagis se´n hämtar jag hem henne när jg slutat. Hon är sååå duktig, jag vet att det är tjatig men hon går ju faktiskt på toaletten plus att hon säger till!!

Usch nä, nu ska jag baske mig hoppa i loppelådan! Tankar till min kära stora syster!

Over and out!
Kram Mina

Inga kommentarer: