torsdag 13 augusti 2009

såå

Vad händer här då? Jo jag har ju äntligen börjat jobba, heltid mer eller mindre. Skönt! D har fått några körning oxå så det börjar klirra i kassan igen *ler*

Angående vårt projekt att försöka få ett barn til lgår INTE bra... Mensen kommer var månad som en klocka *sur* Men som sagt jag har ett jobb, en underbar dotter, en super man och ett ganska så bra liv där utöver så egentligen, ska vi försöka med en till eller ska vi vara mer än nöjda med vår duktiga lilla loppa.

Numera cyklar hon på "prova" cykeln med stödhjul, kör som en toka fram och tillbaka i gatan *ler* eller så cyklar hon o jag en runda i byn, vilket reulterar i att hon stannar efter 10 minuter, flåsar och säger " Ljuvia trött"

Vi har nu även inlett projekt sluta med blöja på dagen, i förrgår var hon helt fantastisk, bara en lite olycka men ack så duktig hon var hela dagen, gjorde alla sin behov på toaletten *stolt*


Jag trivs väldigt bra på min nya arbetsplats och har underbara nya kolleger!

Inatt är D borta och loppan sover hos Baba & Deda, ska hämta henne imorgon. Saknar dem båda när man sitter här hemma i ett tomt hus *lite ledsen & ensam*

Nä nu ska jag in på fejna en runda sen är det nattinatt.

Godnatt och sov så gott!
/Mina

Inga kommentarer: