söndag 23 augusti 2009

ingen bra start

på dagen, kunde inte somna inatt. Kl var nog närmare 3 innan jag kunde komma till ro. Förstår inte varför det har blivit så här, eller jo... Jag tänker för mycket, varför kan vi inte bli gravida? när ska jobbsitutionen lösa sig till något mer permanent? Kan vi åka en vecka nu när jag blir 30? osv.... Hela mitt inre skriker efter en liten bebis till (jo jag vet att det är konstigt med tanke på att jag har mycket att kommentera när det gäller loppan *ler*) MEN kommer vi klara det? Vi måste tyvärr byta ut V70 snart för den kommer nog att ramla ihop vilken dag som helst, vilket innebär ett nytt lån, nya skulder ... Typiskt när man har fått undan allt det andra :-(

Nä nu går vi vidare, vilket fall som helst, loppan vaknade redan kl6 så jag hämtade in henne i min säng. Men hon ville ju inte sova vidare... Kl8.30 orkade jag masa mig upp ur sängen och då hade hon fixat picknick till själv, riskakor, MER och ett äpple. SJUKT DÅLIGT SAMVETE!!!! Men vad ska man göra? Natten mellan torsdag-fredag gick ju oxå i vaken tecknet, kom i säng runt 10, vaknde 02.07 av att någon hade FYRVERKERI!!! Vem har det en vardags natt? *gråter av trötthet* Ok somnade i vart fall om för att sen vakna kl 4 av värsta åskaan och sjukt mycket blixtrar, låg o väntade på att dottern skulle vakna men ICKE!! Skön, somnade om igen runt 4.30 före att sen bli väckt av söta dottern kl 6.00, vad gör man, jo går upp , gör henne iordning, mig själv sen var det iväg till dagis och sen jobb i 11h. Jag är rätt glad att jag orkar stå upp vissa dagar *ler*

Nä nu ska jag gå ut och putsa fönsterna på altanen!

Over and out!
Kram Mina

Inga kommentarer: