onsdag 11 februari 2009

Så är det

idag är det en mycket lugn och skön dag. Snön yr utanför fönstret och jag sitter inne i värmen :-)

Vackert men kallt, lederna mår INTE bra utav den här kylan. Jaha, besöket igår på AF var mindre dramatiskt. Tyvärr ser det ju MYCKET svart ut på arbetsmarknad och det kommer bli värre. Scandlines varslar runt 50 man nu oxå , både trelleborg och Helsingborg. FinnLines tar bort sin ena färja mellan trave-Malmö, hon ska gå från Finland - tyskland. Många vänner och kolleger som blir drabbade nu av den här j-kla skitekonomin som härskar världen över.

Men jag börjar varava ner nu, tror mycket beror på sjukskrivningen, jag kan ju inte göra något åt att jag blev sparkad pga arbetsbrist, man kan ju heller inte skylla MA`t på mig det var ju naturens gång, tyvärr.....

Nä börjar sakt men säkert bli lite mer lugn, rätt skönt. Nu vill jag bara bli gravid och hoppas att pyret tänker stanna denna gången.

Nä ska ta en vals med dammsugaren sen är det dags för IDIOT-såpan "Våra bästa år" Jag vet , jag är en suckermen har man väl fastnat som kommer man inte loss :-(

Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer: