måndag 21 juli 2014

Nu är den räliga spiralen ute! Såååå skönt! Skrev en ansökan idag ang sterilisering, flera gånger frågade min doktor "så marina, skulle du vilja bli gravid igen?" " marina vill du ha fler barn" NNNNÄÄÄÄÄÄ!!!! ALDRIG MER!!!!!!!

Så nu lär det väl dröja en månad eller så. 

Just nu sitter jag nere i stan på espresso house, njuter av sol, chailatte, juice och frukost. Försöker samla ihop hjärnan, är ganska splittrad just nu.....

Har så fina kolleger, igår kom Anna och ville ge mig en kram på övningen men jag sa stopp! Då kommer bara tårarna, igår var jag sååå trött, bara grät det första jag gjorde när jag gick upp. Var helt illamående , under övningen spanade jag in var närmsta skrallespann var så jag hade en flyktplan.

Snart köra o hämta töserna som var hos mormor igår, de hade varit på stranden och sen sov de hos mormor.

1 kommentar:

Jessica sa...

pepp pepp på dig <3