fredag 14 mars 2014

Då var det helg igen

Förra helgen blev vår Mollie 3 år!! 
Kalas hela lördagen, med många fina paket och kompisar, vänner och familj :-)

Hon var mycket nöjd och glad för allt!

Ni vet när ni får reda på att någon sagt något dumt till ert barn? Man kokar, man är redo att slita upp hela världen! Min Julia hade fått gliringar förra v av en hel del i klassen, INTE OK!!  Saken är den att det blir inget gjort, föräldrar får inte veta, barnen fortsätter... Tyvärr!
Men något som gör mig ännu mer arg är när Julia säger elaka saker till andra barn, det finns inte på kartan! Nu var det tyvärr som så att det var hennes närmsta vän hon hade sagt dumma saker till och betett sig illa. Det blev innerast hela veckan och en offentlig ursäkt! Så gör man bara inte!
Idag när jag hämtade henne efter skolan var hon då glad " På måndag får jag vara ute på rasten igen! " absolut hjärtat !! Men jag vill inte höra en gång till att du är elak .

Vi har varit och besökt baba och deda , gungat och pratat.
Dragan fyllde år igår ( som Mollie säger: Pappa stor kille nu )

Imorgon är det jobb , upp 6.00 zzzzz








Inga kommentarer: