onsdag 6 november 2013

Värk

I en värld där man inte behöver känna en daglig smärta måste vara skönt. 
Kan bara ta idag, vi körde till Örkelljunga , ca 45 min bilfärd , var helt slut när vi kom fram. Vibrationerna från ratten ( vi har årsmodell 12, så det är väldigt minimalt) gjorde att händerna var avdomnade och fötterna skrek av smärta ( ynka 45 min) Så när jag jobbar med kroppen kan ni bara tänka er hur kroppen känns men det är bara att bita ihop och vara glad för de timmar man får...

Medicinen jag ska börja med ikväll kommer att ta 4-12 v INNAN full god verkan , som sagt bit ihop och var glad. 

Nä hade varit kul att få vakna en dag och bara behöva må bra!
Behöver jag säga att jag ÄÄÄLLLLSSSSKKKARRR vintern?

Nä ikväll blir det tidigt i säng ska vara i stan 7.30.

Idag var vi och åt på Familia i Hyllinge, i taket där finns en kupol med sikt på himmlen. Julia tittar upp och säger " Hej farfar , titta vilken god middag vi får idag, hej hej"
Hon är rätt spontan :-) 

Over and out

Inga kommentarer: