måndag 19 augusti 2013

Hej å hå som Mollie säger

Här har det ju nästan gått en månad sen sist ser jag. Sommaren har rusat förbi, jag har pluggat och jobbat lite. Gick ut med lysande betyg 2 B och 5 A, väldans nöjd!
Julia har varit på husvagns semester med grannarna , hur mysigt som helst. Det var en dröm som gick i uppfyllelse för henne :-)
Jag har spenderat tid med fina Jessica, kaffe, ätit middag , lunchat på Väla. 4 timmar på VÄLA utan barn, har nog aldrig hänt!
Vi hade fest i lördags, oj vad kul det var!
För en gångs skull så tog vi catering = Dragan lite mindre stressad :-)
Vi beställde från Fiskaffären, kan jag verkligen rekommendera. Mycket mat!
Vi höll låda till lite över fem. Tack till alla som var med!!

Idag börjar min loppa i 1:an!!!!! Herregud!! 

Äntligen kommer vi tillbaka till rutiner, normal sänggång, och allt annat som tillhör.
Bilder kommer senare på loppan.







Inga kommentarer: