fredag 12 juli 2013

Jahupp

Då har man hunnit med lite, i förrgår blev det en massa Tlf samtal till olika myndigheter på fm, Mollan vilade middag så passade jag och loppan på att spela "finns i sjön"
Em tog vi oss till maxi vilket resulterade till ett besök på akuten. Mollan ramlade av kundvagnen och hamnade på nacke, rygg typ. Grät men sen blev det bra men när jag plockade ut henne från bilen blev hon jätteledsen och skrek AJ!!
Så jag ringde 1177 o de tyckte jag borde ta mig till akuten med henne. 
Sagt och gjort, snälla snälla fina Jessica fixade så att loppan fick vara hos "mormor och morfar" ja det är så hon säger om Tindras morföräldrar :-)
Det tog ett par timmar på sjukan med gigantiska utbrott, slet av halva min peruk, slog mig och klättrade överallt. Hon är kärleksfull min lilla dotter .

Vilket fall som, ingen större fara med henne utan skulle bara kolla henne över natten så att hon ej kräkte eller blev medvetslös. Det var en bra natt.

Igår jobbade jag första gången sen april! Det var nice!!

Idag fyller finaste Tindra 7 år!! Var har tiden tagit vägen?! Så loppan ska på pyjamasparty med sleepover.

Min svägerska är på förlossningen och förhoppningsvis tittar lilla André ut idag!!! Woho!!

Nä dags att fixa och trixa!
Jobb imorgon!

Inga kommentarer: