tisdag 18 juni 2013

Tystnaden




är total.

Igår lämnade jag mina troll hos mormor. När jag gick så var den lilla väldans nöjd :-)
"Hejjå mamma, hejjå bil!" Kändes mycket bra :-)

De hade tydligen badat i poolen igår kväll och duschat osv men utan de höga tonerna ( ok i duschen hade hon protesterat lite ;-) )

Idag kommer min make hem, EOHO!
Imorgon är det dags för prov :-(

Träffade mina fina systerdöttrar igår "mefer" & Hanna. Såååå stora de har blivit!!! Och superfina som vanligt.
Igår fann jag en video på nätet, en liten dam vid ålder 11 med en röst så otroligt vacker att tårarna bara kom

 gå in på you tube och sök på Jackie Evancho

Detta är wow
 Favoriterna är: time to say good bye, duett med Sarah brightman
Ave Maria 
To believe
Bara ett urval hon är fantastiskt duktig en sån mäktig röst ur en sån liten kropp :-)

1 kommentar:

Jessica sa...

Även om det är svårt..... NJUT av tystnaden, saknar den när den är borta ;)O blir det för ensamt får du komma ner till Möllarp och sätta staket;)