lördag 4 maj 2013

Vänner och annat

Jag har världens bästa vänner må jag säga, igår kärva tågen. Då körde Henkeig till stan så jag hann till mitt förbenade prov. Gick ganska ok, känner att det brister i lärarens sätt att lära ut :-(

Idag hämtade Jessica loppan så jag kunde få vila, nja nu blev det ju inget vilande men lite mindre skrik här hemma. Alltid något!
Igår hade loppan åkt raggarbil och ätit glass med Tindras morföräldrar , mysigt!!!

Valborg firade vi med denna fina familjen, god mat och trevligt sällskap!

Nu väntar jag hem både man och den stora dottern.

Ps fick världens underbaraste sms i morse när jag vaknade.

Bilderna är :
Sms (graviditetstesterna, INTE mina)
Flickorna igår kväll
Mollan, min lilla bling bling dam





1 kommentar:

Jessica sa...

Snygge Mollan! Wow!

TAck för en mysig Valborg och självklart tar jag busan när som helst!