söndag 16 december 2012

Lite bilder och ett bra resultat

Loppan säger GOD JUL!

Mollie lika lätt som vanligt att fotografera :-)

Loppan laddar för lucia, min söta lilla tärna

Systrarna Nordin busar, mina troll!

Loppan redo att sätta stjärnan i toppen

Loppans o mitt konstverk :-)

Nu tändas tusen juleljus :-)

 
 
Haft mitt första test i skolan, alla rätt! Sjukt nöjd :-) Imorgon väntar ett nytt prov :-)
 
Jsg är väldigt glad att jag tog steget och ansökte till denna utbildningen, ska bli kul när vi kommer ut på praktik till våren :-)
 
 
 
Mycket som snurrar i huvudet både på gott och ont, men efter denna julen så vette sören om vi firar hemma nästa jul, tror det lutar åt en utlandssemester. Ska blir skönt! Eftersom jag pluggar hela sommaren så blir det ingen sememster där men å andra sidan har jag en utbildning med förhoppningsvis bra betyg!
 
Nä nu ska vi äta lite frukost och tända det tredje ljuset.
 
Ha en bra söndag alla!

1 kommentar:

Jessica sa...

Så fina töserna är och vilken fin gran!