måndag 31 december 2012

Gott nytt år!!!!

Nu lämnar vi 2012 och välkomnar 2013

2012 kunde varit bättre men nu har jag ett helt nytt oskrivet blad framför mig, från att varit fastanställd, mammaledig, till timanställd och nu studerande så har det varit ett svajigt år.

Men till hösten är jag klar och då förhoppningsvis börja jobba med det jag tycker är kul!

2013 kommer bli ett mycket bra år känner jag !!

Den som väntar på något gott......

Nyårsafton var supertrevligt tyvärr så var det dock ingen som svara när man ringde förutom min bror och Jenny!!!

Detta året börjar vi med att slänga ut alla negativa och snorkiga människor i mitt liv och sen sluta bry mig så mycket. Vare sig det är nära eller inte så är det inte värt att lägga energi om man inte får något tillbaka!

Nä dags att ta sig upp och in i duschen, så ETT GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!

1 kommentar:

xYzTy sa...

Gott Nytt År!:)