måndag 22 oktober 2012

En vecka gått

Förra helgen var det jobb och lördag kväll var vi på middag hos fam J. Gott och trevligt!!

Veckan som passerat har vi jobbat, bråkat med en 6-åring, 1-åring :-)

Jag har varit och fixat födelsedagspresent från Moffe och Gund till loppan, det blev en superfin cykel som nu står inne hos grannen :-)

Fredag körde JAG till Lund ( hatar att köra bil) med barnen det gick bra fram till vi kom innanför stadsskyltarna till Lund där började jag kallsvettas och hjärtat slog full 190 :-S

Men vi kom ner i en hel bit och pappa mötte upp :-)

Vi gick till parken och matade ankorna = resultat? Två hysteriska tjejer!! Så det var bara gå vidare, vi gick till lekplatsen MYCKET bättre!
Det var supernice att vara med pappa och barnen i parken.
Kl 18 körde jag hem och barnen hade en hel helg med Moffe och Gund! Som Julia längtat!!!!

Väl hemma var det sjukt tyst och öde :-)
Lördag var det då dags för att gå ut med andra vuxna, äta middag, dansa och ha kul!!
Och det var det verkligen!!!!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Tummen upp för er!! Låter som en mkt lyckad helg.... tills man ser sista bilden!!! Varför skrev du inget om de??? hmmm ajaj iaf;)

Mina sa...

Hmm höga klackar, vin = klumpigt :-)