söndag 23 september 2012

Igår

Firade vi min mamma som blir 60 nästa lördag. Väldans trevligt, tyvärr får Haket enbart negativ kritik, sjukt dålig service och mindre bra mat :-(
Men sällskapet var bra :-) Tyvärr havererade Mollan så jag och Dragan fick gå ut med henne.

Dragan fixade barnvakt till oss så min bror körde mig och barnen hem sen åkte jag tillbaka till stan. Bror, hans fru och barn åkte hem direkt , kul att få träffa Emil igen!!!

Sen gick mamma, Stig och vi till Stinsen tog ett glas vin sen tog vi en tura med Aurora, Dragan köpte champagne till mamma så då skålade vi för henne! Sen gick vi till Cardan, träffade söta Cecilia Jensen.
Gick upp en trappa och tog en drink, mamma och Stig hade nu tagit bussen hem. Vi kände oss sjukt gamla på vårt gamla stamställe, medelåldern var nog 19...... Fy och ve! Då tog vi tåget hem 00.45.
Väl hemma vaknade den lilla och var vaken till 4,45 för att sen vakna igen 7. Jag är trött!!!!!
Imorgon är det utvecklings samtal gör loppan, hoppas det kommer gå bra.


1 kommentar:

jennyyk2 sa...

Klart utv går bra !!! Sov gott kram j