torsdag 9 augusti 2012

Hej hopp!

Jaha vad händer här då?
I helgen var vi på BAKKEN med barnen, ett par kompisar och vår granne/barnvakt Mathilda. Kuligt! För första gången vann jag en storvinst! 2kg Marabou mjölkchoklad!! Jag och Matti åkte alla karuseller ja även loppan åkte en del svindlande åk :-)

Mollie åkte oxå, när vi var på väg ut så fastnade loppan och Mollan , tror de åkt fyra fem gånger :-) Mollie blev skitsur när vi skulle gå mot tåget :-)
Hemma halv ett, Mollie somna 3 och jag skulle upp igen 6 för att ta båten 7.30 till Helsingör, jobb 8-20. Jag var trött!!! Sen jobbat mån - ons, ledig nu tors-sön SKÖNT!!!!

Tyvärr kom jag INTE in på någon av de utbildningarna jag sökt :-( Typiskt art man har avgångsbetyg :-(

Har sökt två tjänster ombord, om inget annat så stannar jag som avlösare på 100%.

Åh höll ju på att glömma, loppan är nu riktigt tannalös :-)

1 kommentar:

Jessica sa...

Så ni kom iväg:) Ser ut som barnen hade de roligt =)