söndag 19 augusti 2012

Funderar

Kan faktiskt bli lite avundsjuk på vänner på fejjan med statusuppdateringar :
"idag hämtar vi hem barnen, de har varit mormor/morfar/farmor/farfar hela helgen. "

Känns som om våra barn väldigt sällan får den chansen, vet när jag var liten var jag ofta hos min farmor och farfar och det var den absolut bästa tiden på sommaren !

Jaja nu har vi turen att vi har underbara vänner som tar våra barn till stranden, utflykter och äventyr!!

Klart att jag själv oxå hittar på saker, men jag tycker det är lite tråkigt ändå att de missar tiden med släkten , kanske det stämmer att familjen är bäst inom glas och ram. :-)

Dragans och jag ska göra vårt bästa för att dessa två tjejer ska ha det så bra som möjligt och få ut dem i livet som de två starka individer de är!

Nä nu sitter man på tåget till jobb och är hemma 23.30 i kväll, ha en fantastiskt fin söndag ni som läser min lilla blogg :-)

1 kommentar:

Gunilun sa...

Hejsan!
Det är bara att ringa och boka in och komma o lämna tjejerna för en moffeoGunhelg i Lund!!!