fredag 1 juni 2012

Hej, jobbat tisdag och onsdag. SKÖNT att få jobba igen!
Imorgon är det dop för Lexi och söndag jobb.

Loppan är super duktig! Tre gånger sprang Dragan med henne med pinne och utan stödhjul. Nu cyklar hon son om hon aldrig gjort något annat :-) Såå stolt över henne.

Igår var det inget roligt att lämna loppan i skolan :-( Mollan grät inte utan var nöjd men denna gången brast ALLT för loppan :-( efter 25 min fick jag gå...... Hon var helt förstörd :-( Fröken ringde upp mig efter en 20 min för att berätta att allt var bra igen och att hon satt med Klas och fixade bilder på datorn :-) Loppan är ALDRIG ledsen när det är skoldax men igår tror jag att det gick upp för henne att jag är inte alltid hemma längre :-(
Tisdag lämnade Dragan dem och onsdag hämtade och hade läggning, jag var ju inte hemma förrän runt 23.
Klart att nya rutiner blir jobbigt :-(

Idag blir det nog tåget till Ängelholm med Anna och Tyra.

Over and out!
Kram Mina

Inga kommentarer: